Hoe kunnen we u helpen?

Inhoudsopgave 

Abonnement

Hoe kan ik mijn postadres voor de bezorging van de krant wijzigen?

Dien uw verzoek tot adreswijziging in via ons contactformulier. (NB: het zal binnenkort mogelijk zijn om uw postadres rechtstreeks in uw profiel te wijzigen)

Let op: als we een verschijningsdatum naderen, kan het zijn dat uw nieuwe adres pas bij de volgende uitgave in aanmerking wordt genomen! Indien mogelijk verzoeken wij u ons uw nieuwe adres ten minste 2 weken voor de op onze homepage vermelde publicatiedatum mee te delen.

Ik heb geen bevestiging van mijn inschrijving en/of betaling ontvangen.

Wanneer u zich abonneert, ontvangt u een automatische kennisgeving wanneer uw betaling is ontvangen. Vergeet niet uw spam-map te controleren om te zien of u iets in uw inbox hebt ontvangen.

Als u per bankoverschrijving betaald, is er een vertraging van enkele dagen (en meer in vakantieperiodes ☺️ )

Ik heb de krant nog niet ontvangen, hoewel hij al in de boekwinkel ligt, moet ik me zorgen maken?

Postzendingen hebben vaak een week extra nodig, en voor internationale zendingen kan dit oplopen tot 2 weken.

Neem na deze periode contact met ons op via het formulier om te controleren of je postadres correct en volledig is.

Hoe staat het met mijn abonnement? Wanneer houdt het op?

Log in op uw account, de vervaldatum van uw digitale abonnement wordt daar getoond. De vervaldatum van het « papieren » abonnement is niet precies dezelfde, aangezien deze afhangt van het aantal nummers, maar het is een goede schatting.

U ontvangt een rood etiket op uw laatste papieren krant, met het verzoek uw abonnement te verlengen als u dat wenst.

Is het mogelijk een abonnement op de krant te nemen zonder u op uw website te registreren?

Wij geven de voorkeur aan online registratie om redenen van beheerstijd en contactgemak. Het is echter nog steeds mogelijk om per bankoverschrijving in te schrijven of opnieuw in te schrijven.

Gelieve in de mededeling van uw overschrijving te vermelden waarvoor het betaalde bedrag bestemd is, alsook uw volledig postadres.

In dit geval hoeft u geen account te hebben om toegang te krijgen tot de digitale inhoud.

Wordt mijn abonnement automatisch verlengd?

Nee, wij doen geen terugkerende heffingen. Abonnementsvernieuwingen zijn uitsluitend op vrijwillige en bewuste basis!

Ik heb de krant niet ontvangen, is het mogelijk om hem op uw kosten naar mij terug te sturen?

Helaas niet, want als je een krant in een envelop verstuurt, kost de frankering meer dan de verkoopprijs van de krant!

Andere kwesties

Waar kan ik uw krant vinden?

Voor zover mogelijk houden wij een actuele lijst van verkooppunten bij: https: //www.kairospresse.be/points-de-vente/

Als u speciaal naar de winkel moet, neem dan van tevoren contact op met de winkel om er zeker van te zijn dat ze het in voorraad hebben.

Wanneer komt het volgende nummer uit?

De eerstvolgende publicatiedatum vindt u op de homepage van onze website.

Ik heb je een bericht gestuurd en kreeg geen antwoord.

Onze verontschuldigingen! We ontvangen veel te veel berichten voor de middelen die we hebben om ze te behandelen… Het spijt ons van deze situatie. Wij geven voorrang aan vragen in verband met lopende abonnementen of andere bestellingen.

Als u ons een link naar een video of een artikel stuurt, stuur die dan niet « naakt » maar voorzie hem van een paar zinnen waarin de inhoud wordt samengevat. Wij zijn niet in staat alle links die wij ontvangen te bezoeken, hoe interessant ze ook mogen zijn.

Ik heb een bug gevonden op je website.

Laat het ons weten via het contactformulier. Dank u bij voorbaat!

Hoe kan ik oude nummers bestellen?

Selecteer deze optie in het contactformulier, geef het (de) gewenste nummer(s) en hun aantal op, evenals het land van bestemming om de leveringskosten te berekenen. Wij zullen u dan het totaalbedrag meedelen en u kunt uw bestelling al dan niet bevestigen.

Ik ben op sociale media uitgenodigd om deel te nemen aan een wedstrijd/loterij die door Kairos lijkt te worden georganiseerd en waarmee geld te winnen valt, bent u dat?

Nee! Helaas doet iemand zich voor als ons door accounts aan te maken met namen die erg op de onze lijken en door onze afbeeldingen te gebruiken. Hij laat reacties achter bij onze volgers om hen te verleiden deel te nemen aan zogenaamde wedstrijden/loterijen.

Dit is oplichterij, dus geef je persoonlijke of bankgegevens niet.

U kunt deze valse pagina’s aan de host melden.

Ik denk erover om Kairos toe te voegen aan mijn mailinglijst, is dat een goed idee?

Nee, richt u op de inhoud die u met ons wilt delen: we ontvangen veel te veel berichten voor de middelen die we hebben om ze te verwerken…

Als u ons een link naar een video of een artikel stuurt, stuur die dan niet « naakt » maar voorzie hem van een paar zinnen waarin de inhoud wordt samengevat. Wij zijn niet in staat alle links die wij ontvangen te bezoeken, hoe interessant ze ook mogen zijn.

Ik heb een boek / tas / t‑shirt besteld, is mijn pakje al verzonden?

U ontvangt een bericht wanneer uw bestelling wordt voorbereid. De verzending gebeurt meestal de volgende dag. Om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, zijn dit standaardzendingen, zonder track & trace.

Is het abonnement op de nieuwsbrief gratis?

Natuurlijk.

Een schenking doen

Hoe kan ik een donatie doen?

Alle informatie die u nodig hebt, vindt u op deze pagina: https: //www.kairospresse.be/don/

Krijg ik een fiscaal attest voor mijn schenking?

Giften aan Kairos asbl zijn helaas niet aftrekbaar van de belasting.

Identificatie op de site

Ik kan niet inloggen op mijn account.

Uw account wordt geactiveerd na ontvangst van uw betaling. Een automatische kennisgeving zal u dan uw logingegevens meedelen. In geval van toegangsproblemen, klik op« wachtwoord verloren » om het te resetten.

Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op via het contactformulier en wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.

Wat is mijn login?

Uw login is het e‑mailadres dat u bij uw registratie hebt opgegeven.

Wat is mijn wachtwoord?

Wanneer u zich abonneert, ontvangt u na ontvangst van uw betaling een automatische kennisgeving met uw wachtwoord. Als u uw wachtwoord bent vergeten, klikt u op« wachtwoord vergeten » om het opnieuw in te stellen.

Ik heb gevraagd om mijn wachtwoord te resetten en ik krijg niets!

Heb je in je junk mail (spam box) gekeken?

Gebruikt u hetzelfde e‑mailadres als het adres dat u opgaf toen u zich registreerde?

Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact met ons op via het contactformulier en wij zullen zo spoedig mogelijk antwoorden.

Betaling

Wat is uw bankrekeningnummer?

U vindt ons bankrekeningnummer op deze pagina: https: //www.kairospresse.be/don/

Accepteert u cheques?

Nee, sorry! U kunt betalen via bankoverschrijving, bancontact of paypal. Voor Europese SEPA-overschrijvingen wordt hetzelfde tarief aangerekend als voor nationale overschrijvingen.

Welke betaalmethoden worden aanvaard?

U kunt betalen via bankoverschrijving, bancontact of paypal.

Opgemerkt zij dat voor Europese overmakingen in het kader van SEPA hetzelfde tarief wordt aangerekend als voor nationale overmakingen.

Ik vergat het ordernummer te vermelden bij het doorgeven van mijn overschrijving!

Geen paniek, meestal kunnen we identificeren met welke bestelling de betaling overeenstemt. Het verlengt alleen de validatie tijd.

In sommige gevallen, bijvoorbeeld wanneer de namen niet overeenstemmen, kan dit de identificatie bemoeilijken of onmogelijk maken. In dat geval is het nuttig contact met ons op te nemen via het contactformulier.

Professionals

Ik heb een factuur nodig.

Geef aan dat u een factuur nodig heeft in het veld « opmerking » wanneer u uw bestelling plaatst, en vul de nodige informatie in (bedrijfsnummer, enz.).

Indien de bestelling reeds geplaatst is, gelieve ons uw factuuraanvraag te sturen via het contactformulier, met vermelding van uw ordernummer.

Ik ben een boekhandel, een biologische winkel,… en ik zou graag uw krant/boek te koop aanbieden. Hoe werkt het?

Dank u voor uw interesse! U kunt ons bereiken via het contactformulier en wij zullen u graag helpen.

Espace membre

Leden